niedziela, 22 marca 2015

CeCe Med, Odżywka zapobiegająca wypadaniu włosów





W dzisiejszym poście mam zamiar przedstawić wam moją ukochaną odżywkę CeCe med. Kupując ją dawno temu na przecenie w miejscowym Rossmannie, zupełnie nie spodziewałam się, że zwykła odżywka może zdziałać takie cuda.



Przejdźmy do rzeczy..




Opis producenta:


Profesjonalna odżywka zapobiegająca wypadaniu włosów.
Wzmacnia, regeneruje, przywraca witalność włosom skłonnym do wypadania. Czynniki aktywne, które są zawarte w odżywce, wnikają do wnętrza włosów, korzystnie wpływając na ich kondycję.
Jej lekka formuła nie obciąża włosów, a także ułatwia rozczesywanie. 




  

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Palmitate, Hydrolyzed Lupine Protein, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Calcium Pantothenate, Inositol, Glyceryl Linoleate, Tocopheryl Acetate, Retinol Acetate, Butylene Glycol, Niacynamide, Hydrolyzed Wheat Protein, Ethoxydiglycol, Tussilago Farfara (Cooltsfoot Leaf Extract, Citric Acid, Benzophenone-4, Methylparaben, Propylparaben, CI19140, CI 16035, Parfum.




Moja opinia:



Odżywkę używałam początkowo tylko i wyłącznie na skalp. Pewnie dlatego, że po pierwszym użyciu na całą długość włosów, po wysuszeniu miały one dość nieprzyjemną strukturę oraz miałam problemy z ich rozczesaniem. Stosowałam metodę : CeCe Med na skórę głowy, zaś na końcówki inna maska nawilżająca. Już po zaledwie tygodniu, czyli około trzech użyciach, pojawiło się niesamowicie dużo małych włosków.
Baby hairs nie mogły być efektem bogatszej diety czy innych czynników, ponieważ zaraz po wykończeniu odżywki włoski przestały tak intensywnie odrastać. Przez pewien czas zupełnie zapomniałam o tym produkcie, jednak na szczęście znów rzucił mi się w oczy. Tym razem postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę i użyć go na całą długość włosów. Jakie było moje zaskoczenie gdy włosy okazały się miękkie, delikatne, zupełnie nie obciążone i naprawdę zdrowo wyglądające. Problem z rozczesywaniem zniknął, a ja wciąż zastanawiam się dlaczego nie używałam jej w ten sposób wcześniej.
Jeśli ktoś jeszcze by się zastanawiał, mam włosy wysokoporowate, falowane, cienkie i wiecznie napuszone. Natura nie była łaskawa i nie dostałam naturalnie pięknych włosów, z którymi nie musiałabym nic robić a one nadal wyglądałyby pięknie. Niestety, muszę się namęczyć aby wyglądały znośnie, a CeCe Med zdecydowanie mi w tym pomaga.
Konsystencja jest dobra, niezbyt gęsta oraz niezbyt wodnista. Zapach również jest przyjemny. Jedyną rzeczą do której mogłabym się przyczepić jest opakowanie które jest dość twarde, przez co sprawia lekkie trudności z wydobywaniem produktu.



Zastanawiam się nad kupnem innego kosmetyku CeCe Med. Znacie jakieś jakieś inne produkty tej firmy? A może właśnie tą odżywkę? Co o nich sądzicie?




Cena: 20zł / 300ml   
Ocena na wizaz.pl : 4.23/5 z 15 opinii      Moja ocena: 9,5/10


15 komentarzy:

  1. you have an interesting blog , want to follow each other ? let me know and I'll follow back ))
    have a nice day!
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej odżywce, sama używam z nivea diamond volume. Moje włosy ostatnio nie są wymagające na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie znam tej firmy, ale szkoda że wcześniej nie słyszałam o tej odżywce jak moja mama męczyła się z wypadaniem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. parabens are not good for health, in my mind(

    http://vitalinasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję z jedwabiem i też bardzo miło wspominam. Przyniosła pozytywne zmiany w wyglądzie moich włosów, stały się bardziej gładkie i lśniące. Będę pamiętać o tej na wypadanie przy okresie jesiennym! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poszukać jej w Rossmannie, przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama używa szamponu z tej serii i jest bardzo zadowolna, wlosy przestaly wypadać i urosło dużo nowych, także polecam :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie od oddawna, jak wykończę swoje może w końcu ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam ale bez szału była..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam włosy bardzo podobne do Twoich - cienkie, falowane, często napuszone. Z chęcią wypróbuję tą odżywkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ich produkty w rosmannie i może coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ich produkty w rosmannie i może coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam jeszcze, ostatnio mam problem z wypadanie włosów ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam wypróbować odżywkę ale niestety w mojej Biedronce nie mogę jej znaleźć... :(

    OdpowiedzUsuń